SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PENGKALAN CHEPA 1, JALAN MAKTAB, 16100 KOTA BHARU, KELANTAN, DARUL-NAIM e-mail: smkpchepa1@yahoo.com Tel: 09-7713840

Tuesday, January 13, 2009

Boikot AS tidak bawa kebuluran

JAHANAMKAN ISRAEL...KEKEJAMAN Israel terhadap umat Islam di Palestin bukan perkara baru. Namun serangan yang dilancarkan sejak 18 hari lalu di kawasan penempatan umum membuktikan rejim zionis sebagai manusia yang tidak berperikemanusiaan.

Anak-anak kecil yang tidak pernah melakukan penentangan atau menyerang mereka pun menjadi mangsa kekejaman tentera zionis yang turut ‘direstui’ oleh sekutu kuatnya, Amerika Syarikat (AS)...Bush laknatullah...

Benarlah kata Allah dalam firman-Nya yang bermaksud: Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang terpesong itu)...(al-Baqarah: 120)

Sebagai usaha membalas kekejaman ketenteraan itu, Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) melancarkan kempen boikot produk AS dan Israel peringkat kebangsaan di Masjid Negara, Kuala Lumpur, Jumaat lalu.

No comments:

SOLAT HAJAT DI PADANG SEKOLAH

SOLAT HAJAT DI PADANG SEKOLAH

SUDUT ANJUNG WARISAN BUDAYA

SUDUT ANJUNG WARISAN BUDAYA

PK PETANG

PK PETANG
RAHIMI B MAMAT

SAMBUTAN KEMERDEKAAN

SAMBUTAN KEMERDEKAAN

PENYELARAS PSS

PENYELARAS PSS

WEB MASTER

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lulusan Sarjana Muda Pengurusan(Kepujian) USM 1989