SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PENGKALAN CHEPA 1, JALAN MAKTAB, 16100 KOTA BHARU, KELANTAN, DARUL-NAIM e-mail: smkpchepa1@yahoo.com Tel: 09-7713840

Tuesday, October 28, 2008

SEMINAR BINA UMMAH DI CITY VILLA KUALA LUMPUR ANJURAN YAYASAN DAKWAH ISLAMIAH MALAYSIA PADA 25 HINGGA 27 OKTOBER 2008






Seminar ini dihadiri semua guru SMKPC1 berlangsung selama 3 hari 2 malam. Pada 25 Oktober 2008, ucap utama dan perasmian dilakukan oleh Tn.Haji Abdul Halim Ismail, Pengurus Kanan Program Bina Ummah pada jam 9 malam dan berakhir pada jam 11 malam.

Pada 26 Oktober 2008, Ceramah bertajuk Cabaran Dakwah Masa Kini telah disampaikan oleh Tn.Haji Muhammad Fitri Bin Abdullah, Ahli Majlis PERKIM. Ceramah kedua telah disampaikan oleh Prof.Madya Dr. Rahimin Affandi Abdul Rahim, Pensyarah UM yang bertajuk Perpaduan Ummah Menurut Perspektif Islam. Pada malamnya, ceramah Agenda Pembangunan Ummah telah disampaikan oleh En.Norniwandi B Mat Nordin, Pengarah Projek Persatuan Pengguna Islam Malaysia.

Pada 27 Oktober 2008, pembentangan bengkel dilaksanakan oleh enam kumpulan. Akhirnya, Majlis Perasmaian Penutup telah disempurnakan oleh Tuan Pengetua SMKPC1, Tuan Haji Abdul Aziz Bin Che Ali.

No comments:

SOLAT HAJAT DI PADANG SEKOLAH

SOLAT HAJAT DI PADANG SEKOLAH

SUDUT ANJUNG WARISAN BUDAYA

SUDUT ANJUNG WARISAN BUDAYA

PK PETANG

PK PETANG
RAHIMI B MAMAT

SAMBUTAN KEMERDEKAAN

SAMBUTAN KEMERDEKAAN

PENYELARAS PSS

PENYELARAS PSS

WEB MASTER

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lulusan Sarjana Muda Pengurusan(Kepujian) USM 1989